Sunday, May 16, 2010

bReaStFeeDiNg CLaSS

LoVe BoTh Of YoU

Ini adalah insan yang paling istimewa dalam hidup aku.  Besides my mom, dad, along, angah, opie, adik, haziq & hani.  Inilah wajah-wajah yang seing kutatap hampir setiap hari..penawar rindu..pengubat luka..pengarang hati dan jantung (erm..hati dan jantung memang kena karang ke??) - (Bukan karangan Bahasa Melayu masa sekolah-sekolah dulu kew?)...

Tapi apa kena mengena nyer pic ini dalam eposid cerita aku kali ini.  Itelyu...inilah insan-insan yang banyak membei semangat dalam hidup aku.  Gambar dua jejaka kacak ni (termasuk abahnyer ke)..hikhikhik..di ambil bila jejak je kami dalam SARAKIDS @ SHAH ALAM. Peneman aku sepanjang course ni dijalankan.


Syiok teramat and teruja sangat bila attend kursus ni..Yup!! aku memang obses dengan breastfeeding.  I LOVE BREASTFEEDING.  So after attend course ini, bertambah lagi semangat aku nak meneruskan pejuangan aku ni..Ops..bukan bertambah bilangan anak yerk!!Belum lagi...


DuRing CLaSS

Inilah mommy luna a.k.a kak sue.. dialah pelopor mommy luna dan seorang ibu dengan 2 orang anak. Berkerja dari merata rata tempat.Membawa anak jika dia menangis ditinggalkan-mak-dia-lebih2-sedihnya dan menguruskan Lunatots yang mempunyai cawangan di Cheras dan Amcorp Mall. Kedai online di www.lunatots.com bagi kemudahan ibu bapa yang tidak dapat hadir ke tempat kak sue (statement ni di copy paste dari blog kak sue..pinjam ye kak sue..nk promote LUNATOTS)


FaRish Tengah NenEn YerK!!!

Masa ini time class tengah berlangsung ...actually ada 2 speaker time tu tapi sempat snap pic kak sue je..kak farah xsempat (sowi ye kak!!) inipun atas ihsan encik suami menye'nap' kan gambar dengan dia perlu menjadi babysitter while waiting mommy nyer berkursus ni...tq hubby coz jagakan anak...hehehehehe..ilevyu...
DisCussIon SeSSion

Last session before we going back..apa lagi sesi mengumpat..opss!!no ngumpat2 ok..ini adalah sesi meluahkan masalah dan bertanya soalan.....time ni farish still breastfeed lagi+actually dia dah tertido di pangkuan mama nyer..kesian dia coz terpaksa melayan karenah mamanyer ni...alhamdulillah he's a good boy..xsusahkan mamanyer..a lot of question yang aku tanya time ni..wah..rasa teruja sangat..all the soalan yang berbuku dan beulat dalam kepala ni dah settle...... BREASTFEEDING..BREASTFEEDING..BREASTFEEDING...aku akan teruskan breastfeed my baby...insyaallah and now farish dah exclusively breastfeed for 10 months...alhamdulillah..



SARAKIDS Mom's Choice

Lastly...ini lah masanyer yg ditunggu-tunggu oleh semua kaum mommy sepertiku....SHOPPING..bak kata pepatah warga tua 'Sambil Menyelam Minum Air' tapi kalau tgh menyelam minum air xkembung ke tummy tu??? thanks to hubby coz pay this for me...alah mama xmintak banyak..this for ur baby gak kan??hikhikhikhik..dapatlah acik beli .....
 

Ice pack For My EBM


NIKE Rompers For FariSh

MAMA LALA : shopping dan diriku xdapat dipisahkan............

No comments: