Sunday, May 16, 2010

WhEn I'm Not UsiNg My DriVing LicENSe MorE ThAn 10 MonThs..

Bila aku ingat balik, rasanya dah lama aku tak gunakan lesen memandu ku itu..Kalaulah tiba-tiba TOK POLIS ke TOk-TOK JPJ tahan, sure dia akan cakap macam ini "Dik, cantik lagi lesen memandu awak ni..pandai awak jaga.."..hahahaha..padahal atok-atok polis ini tak tahu yang aku ni dah lama peramkan lesen tu..

Last aku driver si kecik molek SAVVY hijau aku ni 10 bulan lepas.  Itu pun time aku tengah sarat mengandungkan MUHAMMAD FARISH IZDIHAR.  Drive from KL-Shah Alam-KL.  Wau!!!!exactly macam bas ekspress.  Bila dah dapat restu dan keizinan hubby, aku dengan berat hatinya meninggalkan baby ku bersama neneknya..dan dengan senang hati mengambil kunci and apa lagi PECUT!!!!

Hahhahaha..senang rasa dalam hati...nak tahu mana yang aku jejak..JOM!!!!

WiLL Be TuRn RiGht AfTer ThiS


WeLcOmE To GIANT..


BebE's HoMe


@ Baby GarDen

And Wanna see what i buy for my baby? Tq Hubby...


GooD For BabY


VeRy DeLiCiouS..Also LiKe It..

NurSiNg PonCho For BreAstFeeD In PubLiC


The CutEsT SoCks For FaRiSh

MOMMY LALA : Bila mau jadi MillIonnAiRe...

No comments: