Sunday, July 18, 2010

Grooming


 
Terlalu banyak pic yang queue nak masuk, tapi im still tak sempat nak buat new entry lagi for that pic. Fathers Day Celebration @ seremban 2, Our Trip to Melaka, Ekspedisi Asam Pedas, My New Imam Muda and Trip To Zoo Negara..is it enough time for me to upload all the pic and chot down the new entry???..Huwawawwawawawawa...take my time ok...

Ermmm...lets talk about grooming..actually i love grooming..love to buy a new shoes, clothes, tudung but itu dulu la and now most of my expenses adalah for my Encik Baby.... :) To Mr Hubby.. sure u suka statement i ni kan??ekekekeke...

Now..i cuba berjinak-jinak to wear this type of tudung..its start from my sis Biah..bila tengok dia pakai cantik and suit dengan dia so i try lah..and now i dah tertarikk dengan Najjah Collection and i wish i could have more collection of this tudung...





 





Really Beautiful...

No comments: