Friday, November 22, 2013

Mudahnya Menjemput Rezeki

Apa itu MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI?

Mudahnya menjemput rezeki atas nama singkatannya MMR adalah sebuah buku yang ditulis oleh saudara Fathuri Salehudin...Apakah luahan oleh penulis untuk semua pembaca MMR ini :


" Saya berazam agar setiap mata yang pernah memandang Al-Quran diberi peluang memandang buku ini. Sungguh, menjemput rezeki lebih mudah berbanding mencari rezeki.  Inilah yang saya mahu sampaikan."

- Fathuri Salehudin -



Saya sedang membacanya...dan alhamdulillah buku ini membuka mata dan minda saya mengenai rezeki...
Buku ini juga yang mendekatkan siri saya padaNYA..alhamdulillah...
Saya akan berikan kepada customer yang bertuah....
Macam mana cara untuk mendapatkannya??

Mahu tahu??Stay tuned dengan My Healthy With Shaklee ya...


Pertanyaan/Tempahan tentang produk Shaklee sila hubungi saya:
sms/whatsapp: 017-3561081
email: arifadilahmdhashim@gmail.com

No comments: