Saturday, October 19, 2013

~ Sustained Release Vitamin C Shaklee ~

Selamat malam semua!!!! Dah ambil semua supplement anda sebelum tidur? Pastikan air mencukupi ya.. Minum air banyak2 okeh...Mak nak pesan ni... 3 LITER SEHARI!!!!




Dah lama kan Vita-C ni tiada di pasaran so announcement!!! ~ Vita-C bakal menemui semua sang pencinta supplement Shaklee di pasaran pada minggu hadapan!!!! ~bermula 21 Oktober 2013~ (^_^)


Apa bezanya Vitamin C Shaklee dengan Vitamin C jenama lain ?

1. Vitamin C Shaklee BUKAN vitamin sintetik
Semua suplemen jenama Shaklee adalah berasaskan bahan semulajadi.
Tahukah anda bahawa Vitamin C sintetik mempunyai kesan antioksidan dan pro-oksidan dalam masa yang sama? Bermakna walaupun ia menghapuskan radikal bebas dalam tubuh, pada masa yang sama ia juga menghasilkan radikal bebas ....ohh tidakkk!!!

2. Vitamin C Shaklee bersifat 'Sustained Release'
Bagi setiap biji Vitamin C Shaklee (500mg) yang anda ambil, anda akan mendapat manfaatnya secara berterusan selama 5 jam. Ini adalah kerana, Vitamin C nya dilepaskan secara berkala iaitu sebanyak 100mg bagi setiap 1 jam. Bermakna anda akan mendapat manfaatnya selama 5 jam tanpa henti.

3. 1 tablet Vitamin C Shaklee (500mg) bersamaan dengan 7 setengah biji oren!
Secara logiknya manusia tidak akan mampu untuk makan 7 setengah biji buah oren setiap hari seumur hidup tapi dengan mengamalkan sebiji vitamin C Shaklee setiap hari, anda kini mampu ;-)

4. Vitamin C Shaklee mempunyai bioflavonoids
Vitamin C sintetik tidak mempunyai bioflavonoids. Ianya cuma semata-mata asid askorbik sahaja. Bermakna ia tidak mampu bertindak seperti vitamin C yang sebenar. Bioflavonoids adalah pigmen tumbuhan-tumbuhan yang dijumpai banyak di dalam buah-buahan sitrus. Ia membantu dalam penyerapan vitamin C sepenuhnya dan memelihara vitamin C itu sendiri daripada oksidasi. Dan ya, Vitamin C Shaklee ada bioflavonoids ;-)  Apa itu bioflavanoids (clik here)

5. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan
Semua bahan dalam Vitamin C Shaklee adalah semulajadi


Sumber : http://mayangsarishoppe.blogspot.com/search/label/VITAMIN%20C

pssssttt!!sebelum tu saya nak announce - bagi pembelian 2 botol dan ke atas akan menerima "GIFT" istimewa dari kami dan My Healthy With Sahklee (^_^)

Tawaran sah sehingga 23 Oktober 2013

Mahu harga kasih sayang??Jom!!grab it now...

Like : Healthy With My Shaklee
~Distributor area : KL - Cheras - Ampang - Seremban~

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.



JIKA BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN PRODUK SHAKLEE..PERTANYAAAN ATAU SEBAGAINYA BOLEHLAH PM ARY SEPERTI DETAIL DI BAWAH NI



Boleh menggunakan ID Ary sekiranya mahu membuat pembelian di mana-mana stokist Shaklee berdekatan anda..Dapat beli dengan harga ahli....Penjimatan untuk anda!!!

2 comments:

Anonymous said...

hye..sila pm

ARIFADILAH MD HASHIM said...

sila pm saya di 017-3561081 ye (ary)