Sunday, January 30, 2011

Happy 1 year & half month....

Salam uolss...lamanya xmengupdate blog..sibuk yang teramat sangat melanda diri ini..since last Dis 2010..tersangat sibuk..ahaks...memang serious xsempat nak update blog.....rasa rindu teramat sangat...rindu..rindu dan akan terus merindui nak tulis blog..

Dah lama xupdate blog..tup..tup..meletop...my dear en.baby almost 1year and 6month. cepat rasa masa berlalu..rasa macam baru je deliverkan dia...dan rasa masih slim seperti dulu..ahaks...tapi xbolehlah nak kembali seperti asal..45kg beb..jauh tu..

Rasa happy je every time story pasal anak..apa yang selalu dalam fikiran ini dan kemana sahaja aku pergi aku akan sentiasa fikirkan anak...anak..anak..apa lagi yang boleh aku cerita melainkan anak..aku tiada harta yang berkepuk la kepuk...MUHAMMAD FARISH IZDIHAR inilah harta yang paling berharga buatku.....


My Sunshine

2 comments:

Ummu Iman_Irfan said...

anak harta yg x ternilai harganya...
da besar farish... sure rindu zaman dia baby kan...

ARIFADILAH MD HASHIM said...

iye chmie..sgt rindu..yelah time baby kita banyak relax sikit tapi bila dah bertambah umur ni semakin no relax bg kita..wah tp pengalam yg plg xdpt kita lupakan kan..pengubat hati dan pnyejuk jiwa..